KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Centrum wiedzy

Optymalizacja Stron Internetowych pod kątem SEF

Jeśli chcesz, aby Twoja strona internetowa dobrze pozycjonowała się w Google, zależy Ci aby zwiększyć ruch na swojej witrynie oraz, aby Internauci polecali sobie Twoje linki, to musisz zadbać o o optymalizację pod kątem SEF. Przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej.

Copywriter jako ogrodnik

Każdy copywriter powinien być dobrym ogrodnikiem. Drzewko skojarzeń, czyli mówiąc bardziej naukowo mapa myśli to bezcenna pomoc naukowa. Pisanie tekstów na strony internetowe lub haseł reklamowych nie jest procesem, który można uruchomić na zawołanie. Oczywiście sprawny i doświadczony copywriter może zabrać się za pisanie "z automatu". Nie mniej próba odnalezienia właściwego klucza powinna zająć więcej niż 5 minut. W przeciwnym razie posłużymy się uniwersalnym wytrychem, który może okazać się już nieco zardzewiały. Teksty na www lub hasła reklamowe nie lubią, gdy się je otwiera na siłę.

Pakiet przydatnych wskazówek AdWords

Ile znaków ma reklama AdWords, co to jest CTR, jak napisać skuteczny tekst, jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Znajdziesz tu pakiet zasad i praktycznych wskazówek, które zapewnią Ci potrójną korzyść, czyli:

  • większą klikalność reklam Adwords

  • większy ruch na stronie internetowej

  • większą sprzedaż

Copywriting jest jak dobry stylista

Profesjonalny copywriter musi być elastyczny i systematycznie się rozwijać. Pisanie tekstów na strony internetowe wlewa w umysł copywritera zupełnie nowe systemy pojęciowe, o których istnieniu wcześniej w ogóle nie miał pojęcia. Każde kolejne zlecenie i temat to prawdziwe wyzwanie. Pytając: „…tak chętnie napisze dla Pani/Pana teksty na stronę internetową. Jaką branżę Pani/Pan reprezentuje?” Z miłym niepokojem oczekuję odpowiedzi. Jaka by ona nie była wiem, że trzeba będzie zaproponować kilka wariantów stylistycznych. Na tym m.in. polega profesjonalny copywriting.

Teksty na strony internetowe w ofensywie

Zadanie jest proste i jasne. Teksty na strony internetowe mają wysoko pozycjonować firmę w Internecie. Zdarza się bardzo często, a w zasadzie jest normą, że branża jest całkowicie „zapchana”. Jak zatem wypozycjonować firmę w gąszczu konkurencji oraz wezbranym morzu wpisów na fora internetowe zawierających interesujące nas frazy SEO i słowa kluczowe? Pisanie tekstów na www to skuteczny sposób walki o pozycję w wynikach wypluwanych przez wyszukiwarkę, ale jak tu się przebić przez twardy mur przeciwników? Copywriter zrobi swoje, ale musi mieć wsparcie. Jego największym sprzymierzeńcem jest czas, który sprawi, że teksty na www z dnia na dzień będą coraz silniejsze.

Pisanie tekstów = reklama i pozycjonowanie

E-marketing to nie tylko linki sponsorowane, Google Adwords, czy banery reklamowe. Oczywiście wymienione nośniki treści promocyjnych są najbardziej eksponowane, ale czy przynoszą wymierne korzyści? Na szczęście efekty są mierzalne i można zweryfikować, która z reklam przynosi pozytywne skutki. Tańszą formą jest e-markeing i buzz marketing decydujący o obecności usługi lub towaru w sieci, a pośrednio o pozycji w wyszukiwarce. Chodzi przecież o to, aby firma „już z daleka była widoczna w Internecie”. Koniunkturę trzeba umieć sobie zorganizować. W pierwszej kolejności należy zadbać, aby firma rozgościła się na wszelkich możliwych forach internetowych, serwisach i portalach branżowych, po drugie uruchomić marketing szeptany, jako trzeci element – blog i dodatkowe kanały dystrybucji treści w przestrzeni wirtualnej.

Precyzyjne frazy SEO

Teksty SEO (ang. Search Engine Optimization) to materiały promujące produkt/usługę w wyszukiwarkach internetowych. Celem kampanii SEO jest zagospodarowanie przestrzeni wirtualnej tekstami, które będą przekazywały treść w ściśle określonym kontekście. Redakcja tekstów SEO musi być skoordynowana i kompatybilna z działaniami działu/specjalisty IT. Copywriter wraz ze specjalistą ustalają listę najczęściej pojawiających się haseł wpisywanych do wyszukiwarek internetowych, na tej podstawie dokonują ostatecznej selekcji fraz. Teksty na strony strony internetowe i hasła reklamowe nasycone w odpowiedni sposób frazami SEO wyskakują wysoko w wyszukiwarce Google. Proste?

Teksty na www = Wizja zleceniodawcy + sugestie copywritera + techniki SEO + AIDA

Na starcie należy podkreślić... z resztą wiadomo. Teksty na stronę nie powstają od tak. Jaki temat? Meble klasy Premium! Acha, to piszę. Nic z tych rzeczy. Doświadczenie i rutyna mogą okazać się niezbyt dobrymi doradcami. Zanim położymy ręce na klawiaturze....

Copywriting = technika SEO + systemy marketingu + psychologia reklamy + talent

Talent na szarym końcu? W zasadzie można byłoby go umieścić na początku, choć w moim przekonaniu nie jest on decydującym czynnikiem, który decyduje o spektakularnym sukcesie tekstu. copywriting to sztuka użytkowa reklamy, w której wartość artystyczna musi być kompatybilna z walorami technicznymi. Forma nie może zdominować treści. Copywritng to także sztuka kompromisu, ponieważ instynkt copywriera i naturalna chęć do popisywania się - w dosłownym i przenośnym znaczeniu tego sformułowania - jest bardzo duża. copywriting zna przypadki genialnych haseł i tekstów wymyślonych na poczekaniu. Jednak nowoczesny copywriting opiera się na systemowej, uporządkowanej pracy.