KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Copywriting designer

Copywriting jest jak dobry stylista

Profesjonalny copywriter musi być elastyczny i systematycznie się rozwijać. Pisanie tekstów na strony internetowe wlewa w umysł copywritera zupełnie nowe systemy pojęciowe, o których istnieniu wcześniej w ogóle nie miał pojęcia. Każde kolejne zlecenie i temat to prawdziwe wyzwanie. Pytając: „…tak chętnie napisze dla Pani/Pana teksty na stronę internetową. Jaką branżę Pani/Pan reprezentuje?” Z miłym niepokojem oczekuję odpowiedzi. Jaka by ona nie była wiem, że trzeba będzie zaproponować kilka wariantów stylistycznych. Na tym m.in. polega profesjonalny copywriting.

Teksty na www u fryzjera

Jak Panią/Pana ostrzyc? To chyba najgorsze pytanie jakie może zadać fryzjer-stylista. Czy oczekuje następującej odpowiedzi” „wie Pan…, z lewej uciąć 2 cm, z prawej przerzedzić, a tył wycieniować pod kątem 35°? Copywriter – podobnie jak fryzjer musi zredefiniować pytania: „Czego oczekujesz, co chciałbyś poprawić lub zmienić, jaki efekt chcesz uzyskać”? Jeśli klient ma precyzyjną wizję, choćby pro forma, zawsze należy podpytać:, „A co Pani/Pan sądzi o następującym rozwiązaniu…”. Tego oczekuje osoba, która wynajmuje copywritera i szuka usług copywriterskich na najwyższym poziomie. Jeśli copywriter nie uzyska precyzyjnej odpowiedzi, to znaczy, że klient potrzebuje konstruktywnych sugestii. Pisanie tekstów na strony internetowe nie jest wyrwane z kontekstu. Istnieją trzy warianty podstawowe warianty. Można zaproponować awangardowe teksty na www, tradycyjne teksty na strony lub ”mix” tych stylów.

Profesjonalne teksty na strony internetowe

Teksty na stronę muszą być profesjonalne. Bez względu na stylistykę. Podobnie jak hasła reklamowe, newslettery , czy artykuły sponsorowane. Tekst nie musi podobać się autorowi, który jako copywriter powinien być krytyczny w stosunku do swojej pracy. Tekst ma być skuteczny! Copywriter oddając teksty na www w ręce zleceniodawcy musi mieć absolutną pewność, że materiał spodoba się grupie docelowej, do której jest adresowany.

Copywriter i samokrytyka

Jeśli Copywriter uzna, że jest doskonały, to znaczy, że najwyższa pora, aby klawiatura pokryła się kurzem. Pokora, dystans i otwartość na sugestie i podpowiedzi. To właśnie dzięki tym cechom zawodowym copywriting może zacząć ocierać o doskonałość!

Pozdrawiam, NocnyCopywriter

www.nocnycopywriter.pl www.tekstynastrone.com