KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

E-marketing, Buzz, czyli reklama i pozycjonowanie

Pisanie tekstów = reklama i pozycjonowanie

E-marketing to nie tylko linki sponsorowane, Google Adwords, czy banery reklamowe. Oczywiście wymienione nośniki treści promocyjnych są najbardziej eksponowane, ale czy przynoszą wymierne korzyści? Na szczęście efekty są mierzalne i można zweryfikować, która z reklam przynosi pozytywne skutki. Tańszą formą jest e-markeing i buzz marketing decydujący o obecności usługi lub towaru w sieci, a pośrednio o pozycji w wyszukiwarce. Chodzi przecież o to, aby firma „już z daleka była widoczna w Internecie”. Koniunkturę trzeba umieć sobie zorganizować. W pierwszej kolejności należy zadbać, aby firma rozgościła się na wszelkich możliwych forach internetowych, serwisach i portalach branżowych, po drugie uruchomić marketing szeptany, jako trzeci element – blog i dodatkowe kanały dystrybucji treści w przestrzeni wirtualnej.

E-marketing, czyli firma w sieci

Jeśli nie ma firmy w Internecie, to znaczy, że nie istnieje. Trudno nie zgodzić się z takim twierdzeniem. Aby nie być gołosłownym, warto posłużyć się konkretnymi przykładami. Jako copywriter, pomiędzy zleceniami myślę, jak spowodować, aby Klientów było jeszcze więcej. Jako, że zestawienie słów „Copywriter Poznań” obliguje do oszczędności – szukam możliwie taniej i skutecznej formy reklamy. Najlepszą jest oczywiście e-marketing. Zamieszczanie tekstów na najbardziej popularnych serwisach i portalach oraz eksploracja mniej znanych platform społecznościowych/branżowych umożliwia implementację dziesiątek ogłoszeń zawierających aktywne linki. Efekt przychodzi bardzo szybko. Firma zaczyna być rozpoznawalna, klikalność wzrasta, coraz więcej osób odwiedza stronę. Same plusy i korzyści. Warunkiem jest systematyczność. Bez niej niskonakładowe działania e-marketingowe nie mają sensu.

Buzz marketing, czyli marketing (bardzo) szeptany

Buzz marketing, czyli działania mające na celu wywołanie u Klientów pozytywnych rekomendacji polega na karmieniu Internetu wartościowymi informacjami dotyczącymi firmy, usług, towaru lub branży. Realizując kampanię buzz trzeba pamiętać, aby zachować umiar, tzn. uniknąć agresywnego marketingu, jednoznacznego lansowania tezy: „Jestem najlepszy, konkurencja jest słaba, wybierzecie moją ofertę”. Skuteczny buzz marketing polega także na rzetelnym doradztwie lub realnej pomocy. Im więcej osób znajdzie w sieci konkretne i wartościowe informacje, tym większa szansa, że adres naszej strony lub link do naszego artykułu będzie często wpisywany do wyszukiwarki. A o to właśnie chodzi. Marketing szeptany traci rację bytu w sytuacji, gdy przestaje być wiarygodny. Bawiąc się w tajemniczego klienta nie wolno używać zbyt wiele lukru.