KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Frazy SEO

Precyzyjne frazy SEO

Teksty SEO (ang. Search Engine Optimization) to materiały promujące produkt/usługę w wyszukiwarkach internetowych. Celem kampanii SEO jest zagospodarowanie przestrzeni wirtualnej tekstami, które będą przekazywały treść w ściśle określonym kontekście. Redakcja tekstów SEO musi być skoordynowana i kompatybilna z działaniami działu/specjalisty IT. Copywriter wraz ze specjalistą ustalają listę najczęściej pojawiających się haseł wpisywanych do wyszukiwarek internetowych, na tej podstawie dokonują ostatecznej selekcji fraz. Teksty na strony strony internetowe i hasła reklamowe nasycone w odpowiedni sposób frazami SEO wyskakują wysoko w wyszukiwarce Google. Proste?

Frazy SEO trafione w „10”

Copywriting Poznań VS. Copywriter Poznań

Po pierwsze trzeba zadać sobie pytanie: co Kowalski/a wpisze w okienko Google gdy będzie szukał copywritera w Poznaniu: , copywriting Poznań, teksty na www Poznań, teksty na strony internetowe Poznań? A może pójdźmy w innym kierunku: pisanie tekstów na strony Poznań, pisanie tekstów na www Poznań, strony internetowe Poznań, hasła reklamowe Poznań, teksty Poznań? Możliwości i wariantów jest nieograniczona ilość. Selekcja fraz SEO to zadanie, w którym pomoże nam Google Analytics. Program dokona pomiaru popularności konkretnej frazy i podpowie zastępcze rozwiązania. Oczywiście należy polegać na swojej znajomości branży, intuicji oraz przebiegłości. Najważniejsze to wejść w skórę potencjalnego czytelnika/klienta – myśleć jego kategoriami.

SEO a Google

Teksty na www w czołówce

Trafnie wybrane słowa oraz frazy kluczowe w znaczny sposób przyczyniają się do generowania wysokiego miejsca strony internetowej w rankingach najpopularniejszych wyszukiwarek. Trzeba pamiętać, że Google Panda nie lubi przesady. Implementując frazy SEO nie wolno przekroczyć bariery „przyzwoitości”Dobrze napisane nie powinny przekraczać kilkunastu procent całego tekstu. Jeśli przesadzimy Panda można uznać tekst za SPAM. Ogromne znaczenie ma unikalność tekstu, która po pierwsze zostanie pozytywnie zweryfikowana przez algorytm Google, a po drugie zostanie doceniona przez czytelników. Frazy SEO, zwłaszcza gdy redaguje się teksty na strony internetowe powinny występować w hasłach, nagłówkach i śródtytułach. Te miejsca pająk Google lubi najbardziej.

Pozdrawiam, NocnyCopywriter

www.nocnycopywriter.pl www.tekstynastrone.com