KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Jak powstają profesjonalne hasła reklamowe?

Najlepsze hasła reklamowe = techniki SEO + USP + PP!

Wydaje się, że "przepis" na profesjonalne hasła reklamowe jest bardzo prosty. Biorąc pod uwagę jego składowe elementy rzeczywiście tak jest. Wystarczy policzyć do trzech. Nie mniej jednak jednoczesne zachowanie optymalnych proporcji, funkcjonalności oraz siły przekazu nie jest już zadaniem łatwym. Sprawny, odpowiednio "zaostrzony" język, zdolność skojarzeń oraz smykałka do oryginalnej werbalizacji myśli to rzecz podstawowa. Bez odpowiedniego warsztatu i znajomości psychologii copywritingu pozostaje jednak "tylko" talentem.

Hasła reklamowe z drugiego piętra

Zanim przystąpimy do "produkcji" trzeba wziąć głęboki oddech i spojrzeć na zadanie z "drugiego piętra". Hasła reklamowe nie istnieją w próżni - należy wziąć pod uwagę wiele czynników, które zdecydują, czy oddamy strzał w dziesiątkę. Siła hasła reklamowego wynika z kilku bardzo ważnych elementów: specyfiki grupy docelowej, kanału dystrybucji treści, kontekstu reklamowego, strategii reklamy i dotychczasowego wizerunku firmy, dla której piszemy.

Hasła reklamowe i ich składniki

Aby danie było smaczne nie można go ani przesolić, ani dodać za dużo pieprzu. Gdy dodamy zbyt mało przypraw potrawa będzie mdła i bez wyrazu. Identycznie jest z tekstami na strony internetowe i hasłami reklamowymi.

Zasada odnosi się zresztą generalnie do copywritingu. Nawet gdy piszemy na tematy awangardowe i redagujemy hasła reklamowe wyrwane z kontekstu szarej rzeczywistości reklamowej, trzeba pamiętać o zasadzie błyszczącego złotego środka. Ale do rzeczy.

Składnik pierwszy - techniki SEO

Hasła reklamowe pozbawione frazy SEO lub słowa kluczowego tracą bardzo wiele. Oczywiście mam na myśli przestrzeń wirtualną. Hasło reklamowe, nagłówek, śródtytuł lub baner bez elementów, które może wciągnąć w swoją sieć pająk Google staje się automatycznie mniej wartościowe. To od frazy SEO i konkretnego słowa zależy pozycja w wyszukiwarce.

Rozklikaj się po stronie, aby zweryfikować zawartość słów kluczowych i fraz SEO w nagłówkach.

Składnik drugi - USP, czyli Unique Selling Proposition

Każda firma szkoleniowa proponuje unikalny program warsztatów SEO, każdy hotel oferuje komfortowe pokoje, każdy copywriter pisze oryginalne teksty na www. Hasła reklamowe zawierające informacje, które można przypisać każdej innej firmie nie jest dobre. Unikalna cecha sprzedaży lub usługi musi odzwierciedlać rzeczywistą wyjątkowość i niepowtarzalność oferty lub eksponować wymierne korzyści.

Składnik trzeci - Psycho Point

Hasła reklamowe powinny bezwzględnie odwoływać się do emocji. Trzeba przykuć uwagę potencjalnego klienta choć na chwilę, aby zainteresował się reklamowanym produktem lub usługą. Można to zrobić na wiele sposobów - wywołując współczucie, obrażając, powodując konsternację lub ciekawość, szokując lub śmiesząc.

Skąd czerpać pomysły na hasła reklamowe?

To już w następnym tekście dotyczącym haseł reklamowych.

Pozdrawiam NocnyCopywriter

Odwiedź www.nocnycopywriter.pl www.tekstynastrone.com