KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Pozycjonowanie a Copywriting

Teksty na strony internetowe i techniki SEO

Copywriter Poznań, profesjonalny copywriring, pisanie tekstów na strony, teksty na www, czy teksty na strony internetowe? Jakie frazy SEO wykorzystać, aby wypromować firmę w Internecie? Nic prostszego jak posłużyć się prostym w obsłudze narzędziem, czyli Google Analytics. Dobór właściwych fraz i słów kluczowych to absolutny priorytet. Zanim zaczniemy pisać, zastanówmy się, co nasz potencjalny klient wpisze w okienko Google, aby znaleźć konkretne informacje, usługę lup produkt.

Pisanie tekstów „pod pozycjonowanie”

Obowiązujący algorytm Google, czyli Panda narzuca copywriterom określone reguły redakcji efektywnych materiałów internetowych. Teksty na strony internetowe nie mogą być „spiżarnią” fraz SEO. Obecnie trzeba je implementować w sposób bardziej przemyślany niż kiedyś. Wymagane są przede wszystkim odpowiednie proporcje. Nasycenie pojedynczego tekstu frazami nie może przekroczyć 7-8%. W przeciwnymi razie Google może zakwalifikować materiał jako spam. Równie istotna jest lokalizacja słów kluczowych. Nagłówki, śródtytuły, początek akapitu – to newralgiczne punkty. Pisanie tekstów na strony internetowe jest obecnie pod jeszcze większą, a raczej zdecydowanie skuteczniejszą kontrolą Google, który wysoko ocenia teksty unikalne, nie promuje kopiowania i nachalnej propagandy. Zyskują na tym przede wszystkim internauci oraz potencjalni klienci, którzy nie są zmuszeni czytać bezwartościowych materiałów promocyjnych. Oczywiście teksty na www stały się przez to nieco trudniejsze redakcyjnie.

Rozklikaj się po mojej www i sprawdź sprofilowane „pod pozycjonowanie” teksty na stronę

Teksty na stronę a linkowanie wewnętrzne

Przede wszystkim pamiętaj, że implementacja linków wewnętrznych nie może spowodować chaosu organizacyjnego na stronie internetowej. Funkcjonalność i intuicyjność obsługi przede wszystkim! Linki wewnętrzne podobnie jak dobrze zredagowane teksty na www podnoszą pozycję strony w wyszukiwarce Google. W związku z tym warto między innymi linkować konkretne frazy. W przypadku mojej strony mogłyby to być, np. copywriter Poznań, copywriter Warszawa, profesjonalny copywriting, pisanie tekstów, teksty na www lub teksty na strony internetowe. Oczywiście sprawdzają się również tradycyjne„Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij”.

Pozycjonowanie? Copywriting vs.sztuczne liftowanie adresu

Dobrze napisane teksty na strony to gwarancja wysokiego miejsca w wyszukiwarce. Profesjonalny copywriter w ten sposób zredaguje treść, aby była ona wartościowa zarówno dla czytelnika (klienta), jak i dla Google. Czy warto zatem płacić firmie, która co miesiąc będzie kasowała kilkaset złotych za sztuczne pozycjonowanie?

Pozdrawiam, NocnyCopywriter

www.nocnycopywriter.pl www.tekstynastrone.com