KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Teksty na strony internetowe pełne korzyści

Copywriting zamiast drogiej reklamy

Profesjonalne teksty na strony internetowe działają równie skutecznie i przynoszą równie dobre efekty jak sztuczne pozycjonowanie strony przez agencje e- marketingu. Pisanie tekstów zgodnie z wymogami algorytmu Google Panda gwarantuje satysfakcjonujące rezultaty. Warunkiem realizacji celów biznesowych (zwłaszcza nowej na rynku) firmy i zadawalającego poziomu sprzedaży jest rozpoznawalność w sieci na najwyższym poziomie. Przy czym należy podkreślić, że pomiędzy poziomem rozpoznawalności, a wysokim miejscem w wyszukiwarce Google można postawić znak równości. To tylko jeden z warunków sukcesu. Kiedy już teksty na www zrobią swoje, tzn. wypozycjonują stronę internetową, to muszą przemówić do grupy docelowej określonym językiem z kubkami smakowymi wypłenionymi po brzegi konkretnymi korzyściami. Właśnie na tym polega nowoczesny i skuteczny copywriting!

„Teksty na strony internetowe” w wyszukiwarce

Copywriter jako promotor

Wpisując hasło „Teksty na strony internetowe” w okienko Google chcemy znaleźć najlepsze usługi copywriterskie. Jak wskazują badania przeklinamy maksymalnie trzy pierwsze strony wyników – to znaczy pierwsze 30 adresów internetowych. Biorąc pod uwagę, że ponad 80% polskich Internautów korzysta z wyszukiwarki Google - wniosek jest prosty. Aby wypromować firmę, to adres lub informacje na jej temat muszą bezwzględnie znaleźć się w pierwszej trzydziestce. Oczywiście – im wyżej tym lepiej. Każdy dąży do strzału w pierwszą dziesiątkę. Profesjonalny copywriter wie, jak konstruować teksty na strony internetowe, aby skutecznie zarabiały. Pisanie tekstów na strony www nie tylko musi spełniać najwyższe standardy stylistyczne, ale przede wszystkim aktywnie pozycjonować stronę. Dobry copywriter jest tego świadomy, dlatego jego teksty na strony skutecznie łączą formę przekazu z treścią skonfigurowaną pod pozycjonowanie.

Teksty na www, czyli teksty SEO

Optymalizacja tekstu

Optymalizacja tekstu na strony internetowe pod potrzeby Google to podstawowe zadanie copywritera. Copywriter redagując kolejne teksty na strony internetowe implementuje konkretne frazy SEO oraz słowa kluczowe w odpowiednich proporcjach i w odpowiednich miejscach. Teksty na www powinny być nimi nasycone w „stężeniu” między 3 a 8%. Gdy jest ich więcej Google może potraktować tekst jako spam. Teksty na stronę to nie tylko „lity tekst”, ale także hasła reklamowe, nagłówki i śródtytuły. Copywriter powinien wstawiać najważniejsze frazy właśnie w te elementy „wystroju” strony www. Pająk Google wędrując po stronie internetowej bierze pod uwagę przede wszystkim słowa kluczowe występujące w wymienionych powyżej sekcjach. Warto pamiętać, że najlepiej zdecydować się na podwójne nagłówki, tj. h1 oraz h2, np. „Profesjonalne teksty na strony internetowe” (h1) oraz „Copywriter Poznań? Tylko NocnyCopywriter!” (h2). Warto pamiętać, że ważniejsze słowo lub fraza powinna występować wyżej, a więc na poziomie h1. Reasumując. Jak powinny wyglądać teksty na stronę internetową zredagowane „pod pozycjonowanie”? Na początek nagłówki (h1 i h2) zawierające frazy SEO, następnie body (lity tekst) zakładki zawierające słowa kluczowe i nieprzekraczające 8% zawartości tekstu, podzielone śródtytułami zawierającymi frazy. Tak skonstruowane teksty na www będą aktywnie „przekonywać” Google, aby wyświetlił adres na pierwszych miejscach w wyszukiwarce.

Teksty na stronę internetową wypchane korzyściami

Efektywne teksty na www

Drugim elementem decydującym o sukcesie komercyjnym strony jest eksponowanie wymiernych korzyści. Litera „D” z systemu AIDA, czyli Desire (pożądanie) każe wymieniać twarde korzyści sprzedażowe oraz cechu unikalne produktu lub usługi. Teksty na stronę (w każdej zakładce) powinny zawierać listę korzyści. Aby połączyć literę „D” z techniką skutecznego pozycjonowania należy tak skonstruować teksty na stronę internetową, aby były atrakcyjne i łatwo przyswajalne zarówno przez czytelnika, jak i pająka Google. Jak to zrobić? Copywriter powinie na początek zredagować krótki, treściwy tekst eksponujący konkretne korzyści, a następnie pod spodem, w ramach podsumowania, wymienić je od myślników. Copywriting nie tylko spełnia funkcję estetyczną, ale także „techniczną”. Warto o tym pamiętać wpisując do wyszukiwarki hasła „Copywriting Poznań”, „Copywriter Poznań” „Teksty na strony internetowe” lub „Pisanie tekstów”. Wybierając copywritera zawsze trzeba zapytać „a optymalizacja tekstów?” Copywriter musi udzielić precyzyjnej i wyczerpującej odpowiedzi. Jeśli tego nie zrobi, nie warto go angażować.

Pozdrawiam, NocnyCopywriter

www.nocnycopywriter.pl www.tekstynastrone.com