KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Teksty w przymierzalni

Copywriting jest jak szycie garnituru na wymiar. Najpierw trzeba dokładnie zapoznać się z sylwetką firmy, następnie sprawdzić, jakie atuty należy wyeksponować, aby oferta prezentowała się efektownie, a na końcu wziąć się za pisanie tekstów zapiętych na ostatni guzik.

Teksty na www, ulotki i hasła reklamowe u stylisty

Każda branża ma swoją specyfikę, a jej Klienci oczekują konkretnych korzyści i określonego przekazu. Właśnie dlatego - w zależności od tego, czy piszę teksty na stronę internetową hotelu lub hasła reklamowe dla firmy informatycznej - wybieram optymalny wariant stylistyki tekstów, wprowadzam Czytelników w odpowiedni nastrój, dostarczam Klientom informacji zapakowanych w odpowiednie argumenty sprzedażowe, zatrzymuję Ich na stronie i zabieram na spacer od strony głównej, przez ofertę, aż do kontaktu.

Współpraca Copywriter - Zleceniodawca

Każda firma jest inna, posiada swoją specyfikę oraz unikalną ofertę. Aby idealnie dopasować teksty do konkretnej "osobowości", trzeba spojrzeć na firmę oczami jej potencjalnego Klienta, dokonać analizy przekazu promocyjnego konkurencji oraz skonfrontować swoje spostrzeżenia ze Zleceniodawcą, wsłuchać się w jego sugestie i podpowiedzi. Dopiero na tej podstawie copywriter może zabrać się za pisanie tekstów.

Serdecznie zapraszam do współpracy.

Wybierz się na pokaz kreacji tekstowych do portfolio NocnegoCopywritera!

Masz pytanie? Skontaktuj się ze mną.