KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Centrum wiedzy

Teksty na stronę a ich proporcje

Profesjoanlny copywriting, w tym przypadku pisanie tekstów na strony internetowe rządzi się swoim prawami. Efektywne teksty na www muszą być odpowiednio „wyważone”. W związku z tym copywriter musi trzymać swoje naturalne predyspozycje językowe oraz temperament słowotwórczy na krótkiej smyczy. Zawodowy copywriter musi z aptekarską dokładnością odmierzać proporcje pomiędzy warstwą merytoryczną a „hałaśliwym” przekazem reklamowym.

Teksty na strony internetowe i techniki SEO

Copywriter Poznań, profesjonalny copywriting, pisanie tekstów na strony, teksty na www, czy teksty na strony internetowe? Jakie frazy SEO wykorzystać, aby wypromować firmę w Internecie? Nic prostszego jak posłużyć się prostym w obsłudze narzędziem, czyli Google Analytics. Dobór właściwych fraz i słów kluczowych to absolutny priorytet. Zanim zaczniemy pisać, zastanówmy się, co nasz potencjalny klient wpisze w okienko Google, aby znaleźć konkretne informacje, usługę lup produkt.

Co to jest copywriting?

Copywriting to pojęcie, które w każdej literze mieści wiele obszarów biznesu - od contentu, www, (teksy na strony internetowe), przez techniki sprzedaży, reklamy ATL, BTL i POS, e-marketing, dziennikarstwo sponsorowane, Public Relations, aż po Social Media. Warto zwrócić uwagę, że wszystkie wymienione dziedziny są bardzo pojemne i obejmują nieskończenie wiele kategorii szeroko rozumianej promocji. Tym samym copywriting można porównać do cebuli o nieskończeniu wielu warstwach, której obieranie ma na celu doprowadzenie do płaczu konkurencji.

Copywriting zamiast drogiej reklamy

Profesjonalne teksty na strony internetowe działają równie skutecznie i przynoszą równie dobre efekty jak sztuczne pozycjonowanie strony przez agencje e- marketingu. Pisanie tekstów zgodnie z wymogami algorytmu Google Panda gwarantuje satysfakcjonujące rezultaty. Warunkiem realizacji celów biznesowych (zwłaszcza nowej na rynku) firmy i zadawalającego poziomu sprzedaży jest rozpoznawalność w sieci na najwyższym poziomie. Przy czym należy podkreślić, że pomiędzy poziomem rozpoznawalności, a wysokim miejscem w wyszukiwarce Google można postawić znak równości. To tylko jeden z warunków sukcesu. Kiedy już teksty na www zrobią swoje, tzn. wypozycjonują stronę internetową, to muszą przemówić do grupy docelowej określonym językiem z kubkami smakowymi wypłenionymi po brzegi konkretnymi korzyściami. Właśnie na tym polega nowoczesny i skuteczny copywriting!

Najlepsze hasła reklamowe = techniki SEO + USP + PP!

Wydaje się, że "przepis" na profesjonalne hasła reklamowe jest bardzo prosty. Biorąc pod uwagę jego składowe elementy rzeczywiście tak jest. Wystarczy policzyć do trzech. Nie mniej jednak jednoczesne zachowanie optymalnych proporcji, funkcjonalności oraz siły przekazu nie jest już zadaniem łatwym. Sprawny, odpowiednio "zaostrzony" język, zdolność skojarzeń oraz smykałka do oryginalnej werbalizacji myśli to rzecz podstawowa. Bez odpowiedniego warsztatu i znajomości psychologii copywritingu pozostaje jednak "tylko" talentem.

Copywriting jest jak szycie garnituru na wymiar. Najpierw trzeba dokładnie zapoznać się z sylwetką firmy, następnie sprawdzić, jakie atuty należy wyeksponować, aby oferta prezentowała się efektownie, a na końcu wziąć się za pisanie tekstów zapiętych na ostatni guzik.

Teksty dedykowane określonej branży rządzą się określonymi prawami. Nawet najbardziej awangardowe projekty, nie mogą być oderwane od rzeczywistości biznesowej i oczekiwań grupy docelowej. Dobór odpowiedniej stylistyki to klucz do sukcesu. Teksty dla restauracji muszą być apetyczne i dobrze przyprawione, copywriting motoryzacyjny powinien mieć napęd na korzyści, teksty dla branży finansowej - obliczone na sukces promocyjny, a dla SPA - wypielęgnowane do ostatniej kropki.

W moich tekstach na strony reklamowe, newsletterach, ulotkach promocyjnych oraz hasłach reklamowych forma nie dominuje nad treścią, a każde dwukrotnie przemyślane słowo łączę ze sobą i układam w skuteczny przekaz promocyjny. Proponuję copywriting, w którym pisanie tekstów nie polega na generowaniu efekciarskiej treści - tworzę teksty, które są jednocześnie efektowne i efektywne!

Techniki sprzedaży produktów i usług za pomocą tekstów na www, haseł reklamowych, ulotek i spotów radiowych to psychologia copywritingu w czystej postaci. Firmy nie istnieją po to, aby pięknie opisywać ich ofertę, ale po to, by zarabiać pieniądze. Proponuję copywriting polegający na sugestywnym eksponowaniu korzyści i argumentów sprzedażowych opakowanych w klimatyczne teksty pełne oryginalnych określeń, elegancką narrację lub konkretne informacje techniczne.

Znakomite teksty na strony www, newslettery, hasła reklamowe, które zachwycają i przekonują do zakupu Klientów to dopiero połowa sukcesu. Szklanka będzie pełna dopiero wtedy, gdy firma dzięki tekstom internetowym i promocyjnym zaprzyjaźni się z Google. Moje teksty na strony www oraz inne teksty internetowe sprawiają, że przyjaźń szybko zmienia się w głębsze i trwałe uczucie, które owocuje wysokimi miejscami w wyszukiwarce.