KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Język korzyści

Język korzyści = język skutecznej sprzedaży

Tak naprawdę Klienci nie kupują produktów tylko konkretne korzyści, dlatego przedstawię Twoją ofertę eksponując argumenty sprzedażowe opakowane w przekaz promocyjny idealnie dopasowany do preferencji grupy docelowej. Wykorzystam techniki psychologicznego oddziaływania i połączę je z oryginalną formą przekazu, która wyróżni Twoją firmę na tle konkurencji.

Sprawdź szczegóły i przedstaw swoją ofertę językiem korzyści

Język korzyści - zasady

Piszę to, co chce usłyszeć Klient

Język korzyści to przede wszystkim stylistyka idealnie dopasowana do preferencji grupy docelowej. Aby przekonać Klientów trzeba komunikować się z nimi ich językiem, dlatego zanim napiszę dla Twojej firmy teksty na stronę internetową lub hasło reklamowe:

  • wezmę pod lupę oczekiwania, priorytety, obawy, wiek oraz status materialny potencjalnych Klientów (wg metody Core Complex),

  • zweryfikuję poziom wiedzy merytorycznej Klientów, aby ustalić, jakie argumenty Ich przekonają (tzw. User Experience),

  • ustalę kolejność argumentów w taki sposób, aby Klient szybko przeczytał najważniejsze dla niego informacje (tzw. User Friendly).

Język korzyści - oferta argumentów

Sprzedaj Klientom czysty zysk

Przekonam Klientów, że to Twoja oferta jest najlepsza, ponieważ gwarantuje pakiet korzyści oraz z nawiązką spełnia wszystkie oczekiwania, w tym celu:

  • wyeksponuję USP Twojej firmy (USP, ang. Unikalne Cechy Sprzedaży),

  • przedstawię konkretne argumenty koncentrując się na potrzebach Twoich Klientów,

  • odwołam się do emocji Klientów, aby aktywizować Ich do szybszej decyzji zakupowej,

  • zastosuję wszystkie narzędzia psychologii reklamy oraz profesjonalnego Copywritingu (w tym, system AIDA, regułę KISS, metodę 5W, NLP) oraz zredaguję tekst tak, aby jego konstrukcja umożliwiała szybkie przyswajanie informacji.

Sprawdź szczegóły mojej OFERTY

Serdecznie zapraszam do współpracy