KLIENCI:

  • plansza1
  • plansza2
  • plansza3

Szkolenie: Copywriting 360

Kompleksowe szkolenie Copywriting & Content Marketing

2-dniowy kurs Copywriting & Content Marketing: 21-22 września 2017; Warszawa

2-dniowy kurs Copywritingu: 26-27 października 2017; Warszawa

Aż 10 modułów praktycznej wiedzy - warsztatowy treningu konkretnych umiejętności

Sprawdź program szkolenia Copywriting pod szyldem Areny Szkoleń i zapisz się już dziś!

Proponuję Ci najbardziej kompleksowe szkolenie Copywriting, dzięki któremu zdobędziesz konkretne umiejętności w dziedzinie Content Marketing, strategii komunikacji, redakcji profesjonalnych tekstów WWW, tworzenia reklam ATL, pozycjonowania SEO, e-PR i Social Media. Już w trakcie szkolenie nauczysz się wykorzystywać zaawansowane narzędzia Copywritingu, profilować stylistykę narracji biznesowej oraz optymalizować tekst w CMS.

Nowe kompetencje zapewnią Twojej firmie:

  • unikalny Content Marketing (kompleksową narrację biznesową)

  • oryginalny Branding/Rebranding

  • skuteczne pozycjonowanie w wersji SEO Copywriting

  • wysoką pozycję w Google

  • wyższy poziom sprzedaży

  • efektowne i efektywne materiały reklamowe

  • profesjonalne informacje prasowe i artykuły prasowe

  • skuteczny e-PR i Social Media Marketing

  • E-Mail Marketing z wysoką konwersją

  • oszczędności na outsourcingu

  • przewagę nad konkurencją.

Szkolenie Copywriting 360 - program

10 narzędziowych modułów

Program szkolenia jest opracowany na podstawie indywidualnych konsultacji z Pracownikami działów marketingu i uwzględnia aż 8 modułów tematycznych:

  1. Strategia narracji biznesowej (m.in. Content Strategy, User Experience, User Friendly),

  2. Psychologia reklamy (m.in. AIDA, KISS, NLP, Core Complex, 5W, język korzyści, personalizacja, neurocopywriting),

  3. Narzędzia redakcyjne (AIDA, KISS, NLP, 5W, USP, C2A, NOR)
  4. Pozycjonowanie SEO (m.in. narzędzia Google AdWords, wybór optymalnych fraz SEO, Long Tail Copywriting, generowanie ruchu na stronie WWW, zarządzanie tekstem w CMS, Meta-dane),

  5. Redakcja tekstów WWW (m.in. stylistyka, zwiększanie konwersji, piętra narracji, techniki sprzedaży, FAQ'way Copywriting) + audyt stron WWW,

  6. Redakcja tekstów promocyjnych (m.in. hasła reklamowe, teksty na ulotki, mailing, AdWords),

  7. Redakcja tekstów PR (artykuły i informacje prasowe),

  8. Social Media (m.in. teksty na FB, planowania kampanii, wartościowe lajki, kierowanie ruchem),

  9. Laboratorium inspiracji (m.in. Storytelling, Swipe Files, współpraca z grafikiem)

  10. Audyt stron internetowych Uczestników szkolenia

Szkolenie Copywriting 360 - ćwiczenia

Praktyczny wymiar szkolenia

Szkolenie uwzględnia oryginalne ćwiczenia redakcyjne, audyt stron internetowych, krótki kurs działań analitycznych symulacje kampanii Social Media oraz doświadczenia w laboratorium inspiracji. Warsztatowy charakter modułów pozwoli Ci szybko weryfikować nowo zdobytą wiedzę w praktyce, a przydatne materiały szkoleniowe wykorzystasz w swojej codziennej pracy.

Trener Copywritingu

Trener Copywritingu musi być praktykiem, który poza pisaniem tekstów, współtorzy strony internetowe, posługuje się technikami White Hat SEO oraz na co dzień współpracuje z agencjami Full Sevice. Właśnie dlatego dobrze przekazuję konkretną wiedzę .

Na swoim zawodowym koncie mam ponad 800 godzin szkoleniowych oraz współpracę z największymi agencjami reklamowymi w Polsce. Moje szkolenia to kursy w formie warsztatów, które uwzględniają elementy consultingu zapewniając umiejętności gotowe do wykorzystnia w codziennej pracy.

Szkolenie Copywriting - cena

Cena szkolenia 1390 netto/os. obejmuje:

  • 2 dni treningu kompetencji Content Marketing, tj. 16 godzin szkoleniowych,

  • narzędziowe materiały szkoleniowe,

  • energetyczne przerwy kawowe,

  • apetyczne lunche,

  • certyfikat ukończenia szkolenia.

Wybierz 2-dniowe szkolenie Copywriting 360 z pakietem praktycznych umiejętności!

Zapraszam po praktyczną wiedzę i konkretne umiejętności!