Pisanie tekstów to tylko wisienka na torcie – ostatni etap, który polega na kreatywnym wykorzystaniu narzędzi Copywritingu oraz psychologii reklamy. Zanim napiszę dla Twojej firmy pierwszy tekst wezmę pod lupę preferencje grupy docelowej, przeanalizuję działania konkurencji, zdefiniuję USP (Unikalne Cechy Sprzedaży), wyselekcjonuję odpowiednie frazy i słowa kluczowe oraz zaproponuję optymalną stylistykę biznesową. Dopiero na samym końcu wszystkie te elementy połączę w oryginalne argumenty sprzedażowe posługując się subtelnym językiem korzyści.
Pisanie tekstów, to sztuka użytkowa reklamy, która decyduje o unikalnym wizerunku firmy, pozycji w Google oraz poziomie sprzedaży, dlatego proponuję podwójnie przemyślaną strategię narracji biznesowej, która gwarantuje skuteczny Content Marketing z pakietem konkretnych korzyści.
Poświęć chwilę i sprawdź zasady mojej strategii Copywritingu w wersji krok po kroku
Sprawdź jak powstają moje teksty
Zapewnię Twojej firmie wyższy poziom sprzedaży, skuteczną reklamę, wysoką pozycję w Google oraz unikalny wizerunek. Jak to zrobię? Napiszę dokładnie to, co chcą usłyszeć Twoi Klienci,wykorzystam wszystkie techniki naturalnego pozycjonowania oraz narzędzia profesjonalnego Copywritingu. Podczas redakcji tekstów będę utrzymywał z Tobą stały kontakt, abyś mógł/a na bieżąco weryfikować efekty mojej pracy.
Poświęć chwilkę i sprawdź szczegóły...
Język korzyści = język skutecznej sprzedaży
Tak naprawdę Klienci nie kupują produktów tylko konkretne korzyści, dlatego przedstawię Twoją ofertę eksponując argumenty sprzedażowe opakowane w przekaz promocyjny idealnie dopasowany do preferencji grupy docelowej. Wykorzystam techniki psychologicznego oddziaływania i połączę je z oryginalną formą przekazu, która wyróżni Twoją firmę na tle konkurencji.
Sprawdź szczegóły i przedstaw swoją ofertę językiem korzyści
Zawartość strony internetowej
Przejmę od Ciebie wszystkie obowiązki związane z planowaniem zakładek i podzakładek na stronie internetowej, zaproponuję optymalny układ treści, podpowiem konkretną stylistykę oraz wyselekcjonuję frazy, które najlepiej definiują ofertę. Dzięki temu Klienci szybko odnajdą najważniejsze informacje, a Google przyzna Twojej witrynie wysoką pozycję w wyszukiwarce.
Sprawdź, dlaczego Content Strategy to ważna sprawa
Unikalne cechy sprzedaży
Efektownie i efektywnie wyeksponuję cechy, które wyróżniają Twoją firmę na tle konkurencji przedstawiając je w formie sugestywnych haseł reklamowych oraz argumentów sprzedażowych na stronie internetowej. Pomogę Ci wyselekcjonować najważniejsze informacje oraz przekonać Klientów, że to właśnie Twoja firma jest najl(!)lepsza.
Pokaż Klientom USP swojej firmy i wyróżnij się na tle konkurencji